fredag 8 maj 2009

bitter...

fan va osugen jag e på att åka över halva landet för att i lund möta upp med kurskamrater och lärare, och för att sedan åka vidare mot tomelilla och en hel helg med bevarandebiologi. imorgonbitti ska jag redovisa ett arbete som jag knappt påbörjat. kl 1700 på söndag är vi klara. På måndag har jag en hemtenta som ska lämnas in, har självklart inte påbörjat den än. och allt detta för istället satsat på abborrfiske i kalmar. fan va trögt det var. tror knappt jag hade nåt över kilot. Regnat massor har det gjort också. Fick iaf en sutare på 2250 i kölby. Hade det inte varit för att det var champions league hade jag antagligen fiskat sutare igår- och förrgår natt. Istället åkte man på en jävla baksmälla och vandrat som zombie sen dess. En skön seger till barcelona blev det iaf och en go kväll med grabbarna.

Inga kommentarer: