söndag 19 april 2009

Salta försök på g...

Tja! Har nu tyvärr fått lämna Lund och åkt upp till Stenungsund. Sen sist har jag hunnit med 2 pass i dammen och ett i ån. Fisket i ån ån verkade faktiskt va i farten men tyvärr hade vi problem med beten till en början och kunde sedan inte stanna speciellt länge. På 3 pers blev det 3st, en nystigen 1340g och 2 hannar?? aldrig sett innan tror jag. sargade och tunna. kan varit horor men lite för hårda på buken och ingen ledare. Var håller de till annars? Skit samma! var ju som sagt i rögle också, bombat med folk! knödde mig ner iaf och satt 12*2 timmar. Tog en hane på 4710g, 72! Lägger upp bild när jag hittat sladden te kameran. Har en liten fundering bara, varför fiskar man bralle med larm??? Är det vad karpfiske gör med en så ska jag aldrig börja med det...

//MB

Inga kommentarer: