torsdag 23 april 2009

En månad, en silvernål...

Ja då har det gått en månad sen jag tog första reggan för året. Sedan dess har det ju rullat på rätt bra och jag har haft flax med det mesta. 5 olika arter har det hunnit bli. Idag tog jag en Björkna på 900g, hela 42cm. Samma längd som de kilosfiskar jag tog förra året.
Summering:
Abborre 1600, 1640, 1650
Björkna 900
Braxen 4710
Färna 2500, 2825
Sarv 1200

Fan va äcklig jag e :) måste dämpa kaxigheten... ödmjukhet peter...

Drar på 4-dagars golfresa imorgon. Får se om jag hinner lägga upp bilder innan. Nästa vecka blir det förhoppningsvis Idfiske i Flian. tjabba

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samtidigt som du e kaxig e du en fjollig golfspelare....... hehehee / Syrken

Anonym sa...

Ja du är kaxig :) Men så små abborrar ni har i Skåne... /Olof E